top of page
Search
  • infofcbuy17

HMI 107BV

پانل های اپراتور ناهموار Graphite® Red Lion اولین صفحه نمایش لمسی HMI در صنعت هستند که ساختار کاملاً آلومینیومی و معماری ماژول I / O را ترکیب می کنند. همه مدل های Graphite HMI تبدیل پروتکل کشیدن و رها کردن ، ثبت اطلاعات و نظارت و کنترل مبتنی بر وب را ارائه می دهند. Graphite HMI با تأییدیه های کلاس 1 UL ، بخش 2 ، ABS ، ATEX و IECEx ، مشتریان را قادر می سازد تا در محیط های سخت فرآیندهای متصل ، نظارت و کنترل شوند.


موجود در هشت اندازه مختلف از 7 اینچ تا 15 اینچ ، Graphite HMIs دارای صفحه نمایش لمسی کاملاً رنگی در یک رد پای ساده و جمع و جور برای نصب آسان است. ساختار ناهموار آلومینیوم ریخته گری از نمایشگر در فضای باز و داخلی با درجه حرارت کاری گسترده و تحمل شوک / لرزش بالا پشتیبانی می کند که سازمان ها را قادر می سازد فرآیندها را بدون توجه به محیط متصل ، نظارت و کنترل کنند. با تبدیل حداکثر 20 پروتکل صنعتی به طور همزمان از یک کتابخانه داخلی با بیش از 300 درایور پشتیبانی شده ، دستگاه های متفاوت را متحد کنید. علاوه بر این ، از طیف گسترده ای از گزینه های ماژول و توسعه برای گسترش یکپارچه قابلیت ها و رفع نیازهای مختلف ، انتخاب کنید.



براق ، ساخت و ساز ناهموار:


Graphite HMIs دارای صفحه نمایش لمسی قابل اعتماد و مقاوم در برابر آنالوگ و محفظه آلومینیومی ناهموار است که امکان استفاده در برنامه های شوک ، لرزش و دما را فراهم می کند. مدل های استاندارد و صفحه عریض در اندازه های مختلف از 7 اینچ تا 15 اینچ در دسترس هستند. هر دو مدل 7 و 10 اینچی با نمایشگرهای مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش ، قابل مشاهده در برابر نور خورشید برای استفاده در فضای باز در دسترس هستند.



گزینه های توسعه:


Graphite HMIs ناهموارترین HMI صنعت است که قابلیت استفاده از ماژول های پلاگین و قفسه های انبساطی را دارد که به راحتی در سایت نصب می شوند و امکان شخصی سازی برنامه را فراهم می کنند. ماژول های گرافیت موجود شامل کنترل کننده های PID اختصاصی ، ورودی و خروجی دیجیتال ، ورودی و خروجی آنالوگ ، ترموکوپل با چگالی بالا ، RTD ، فشار سنج و همچنین یک ماژول ورودی آنالوگ جهانی کاملاً جدا شده است. علاوه بر این ، ماژول کنترل Graphite Crimson® ما کاربران را قادر می سازد تا از زبان های برنامه نویسی IEC 61131 استاندارد صنعت برای توسعه کد منطقی بدون هزینه اضافی استفاده کنند. با ماژول های چگالی بالا E3 I / O even حتی بیشتر گسترش دهید.



اتصال:


Graphite HMI با یک پورت اترنت 10 / 100Base-T (X) ، دو پورت سریال RS-232 و یک RS-422/485 ، یک دستگاه USB و دو پورت میزبان USB ارائه می شود و از تبدیل سریال به اترنت پشتیبانی می کند. پورت های اضافی اترنت و / یا RS-422/485 در مدل های خاص در دسترس هستند.



ارتباطات:


ارتباط Graphite با بیش از 300 پروتکل مختلف ، یک پلت فرم ارتباطی HMI قدرتمند را ارائه می دهد. برای مدیریت برنامه های چند فروشنده و تجهیزات موجود در شبکه ، از دستگاه های گرافیت استفاده کنید. PLC ها ، درایوها ، کنترل کننده های حرکت یا کنترل کننده های PID را مستقیماً از سیستم عامل Graphite انتخاب و کنترل کنید.



نظارت و کنترل از راه دور:


HMI های گرافیت در آگاهی دادن به پرسنل از عملکرد دستگاه و فرآیند بسیار عالی هستند. پرسنل از راه دور با وب سرور داخلی خود می توانند تجهیزات را از هر دستگاه شبکه ای نظارت و همچنین کنترل کنند. Graphite HMIs همچنین می تواند از طریق ایمیل یا پیام کوتاه به کارکنان در مورد مشکلات موجود یا معلق هشدار دهد تا از رفع سریع مشکلات به منظور کاهش خرابی جلوگیری کند.



مجموعه:


Graphite HMIs با استفاده از توابع داده داخلی خود ، وسیله ای قدرتمند برای ضبط داده های مداوم و همچنین رویدادها و هشدارها ارائه می دهد. داده ها را می توان از هر دستگاه متصل به دست آورد و در پرونده های قالب بندی شده CSV جمع آوری کرد ، جایی که می تواند ذخیره شود ، نمایش داده شود ، از طریق ایمیل ارسال شود یا به طور خودکار با سرور FTP یا Microsoft SQL هماهنگ شود.



نرم افزار Crimson:


نرم افزار قدرتمند Red Lion’s Crimson® 3.0 یک پلت فرم قابل توجه برنامه نویسی است که با پیکربندی کشیدن و رها کردن ، نشانگر و کلیک کردن ، قدرت پلت فرم Graphite HMI را باز می کند. و برخلاف HMI های رقابتی که بابت نرم افزار دست و پا گیر هزینه اضافی از شما می گیرند ، نرم افزار Red Lion’s Crimson با هر Graphite HMI گنجانده شده است. و قابلیت کنترل و برنامه نویسی پیشرفته پی ال سی IEC 61131 را می توان به راحتی با ماژول Graphite Crimson Control اضافه کرد.

0 views0 comments

Recent Posts

See All

hmi

HMI تعریف شده است رابط انسان و ماشین (HMI) رابط کاربری یا داشبوردی است که شخص را به دستگاه ، سیستم یا دستگاه متصل می کند. در حالی که این اصطلاح از نظر فنی می تواند برای هر صفحه ای که به کاربر امکان تع

Copy of HMI 107BV

پانل های اپراتور ناهموار Graphite® Red Lion اولین صفحه نمایش لمسی HMI در صنعت هستند که ساختار کاملاً آلومینیومی و معماری ماژول I / O را ترکیب می کنند. همه مدل های Graphite HMI تبدیل پروتکل کشیدن و رها

Post: Blog2_Post
bottom of page